top of page
st 25. 10.
|Hybrid Event
Experience Talks 10/23
Cyklus přednáškových a networkingových akcí pro zákaznický servis, obchod, marketing a CX profesionály.
Vstupenky nejsou v prodeji
Zobrazit další události

Čas a místo
25. 10. 2023 14:00 – 17:00
Hybrid Event
Hosté
O události
PŘEDNÁŠKY
Leona Schovancová Interim Project Manager, Mentor | Freelancer Čtyři podmínky pro skvělý zákaznický servis
Petra Čáslavová Chapter Lead CX | Česká spořitelna Jak souvisí CX s koncem životní cesty klienta aneb smrt, dědictví a CX
PANELOVÁ DISKUSE
M. Procházka | L. Schovancová | P. Čáslavová | L. Cingr
Témata:
- Customer Experience a Customer service nejsou synonyma. Jak oba pojmy vhodně přenést do praxe?
- CX vs. Commercial Performance anebo kolik investovat do CX? Které oblasti v rámci investic podceňujeme, a přitom jsou pro výsledek firmy klíčové?
- Průkopnické kroky v CX agendě. Jaké jsou nejnovější trendy, které využíváme nebo sledujeme u jiných firem?
Harmonogram
5 minutZahájení a úvodní slovo moderátora
FLEKSI
1 hodina 5 minut4 podmínky pro skvělý zákaznický servis
FLEKSI
Další položky 2
bottom of page